Fragt og levering

Som kunde hos os har I muligvis nogle spørgsmål I gerne vil have svar på, enten inden I bestiller hos os eller efter jeres bestilling.

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål vores kunder har og som måske kan hjælpe jer på vej. Skulle I have et spørgsmål ud over det der står her så er I altid velkommen til at kontakte os via kontaktformular eller sende os e-mail til info@top-eshop.dk.

Hvornår modtager jeg min vare når jeg har bestilt

Når en ordre bliver lagt inden kl. 11:00 vil den blive sendt samme dag. Du vil modtage en bekræftelse på e-mail med yderligere information umiddelbart efter at din ordre er sendt. Afhængig af dit valg af type forsendelse kan leveringstiden variere fra 1-2 arbejdsdage (Quickbrev) indtil 3-4 arbejdsdage (Standard brev) ved levering inden for Danmark. Dog vil det ikke være muligt at levere til ikke brofaste øer inden for 1-2 dage selvom der er valgt forsendelse med Quickbrev.

Ved bestilling med eget print/design skal der påregnes ekstra leveringstid -det komme an på hvor mange styk I bestiller og hvor kompliceret logoet/printet/design er. I de fleste tilfælde tager det op til 10-14 hverdage, efter at vi modtaget det endelige udkast fra jer, men I bør altid aftale det videre forløb med kundeservice efter ordren er blevet oprettet.

Hvis du bestiller hos os inden kl. 11:00, vil din ordre blive sendt samme dag. Vi vil informere dig når varen sendes fra vores lager. Vi trækker beløbet fra din konto i det øjeblik vi sender varen fra vores lager, og ikke ved en ordrebekræftelse.

Hvad koster fragten?

Vores pris for levering afhænger af vægten på den vare som skal sendes, og adressen hvor varen skal sendes til, specifikt hvilket postnummer. Denne pris vil automatisk blive udregnet på baggrund af den leveringsadresse du indtaster ved ordren, og desuden vist inden en betaling accepteres. For standard pakker på maksimalt 100g vil leveringsprisen være 10kr. for standardbrev og 29 kr. for Quickbrev, såfremt leveringsadressen er i Danmark, dog på nær ikke brofaste øer. Ved ordre på 10 styks RFID blockers eller mere, sender vi gratis til danske adresser!

Levering til ikke-brofaster øer

Ved forsendelser til ikke-brofaste øer med eget postnummer (3700-3790, 5960-5985, 6720, 7884, 8305, 9940) påregnes øgede transporttider samt en leveringstillæg på minimum 69 kr. til en almindelig pakke.

Ved levering til ikke-brofaste øer uden eget postnummer leveres ordren ved færgelejet, og køber står selv for levering til den endelige adresse. Hvis levering til købers adresse kræver yderligere omkostninger, vil dette blive faktureret til køberen.

Leveringsbetingelser

Jeg har bestilt en vare på Top Eshop.dk men har intet hørt fra jer

Vi sender ALTID en ordre bekræftelse til den mail I har opgivet da I bestilte!
tjek gerne jeres spamfilter, den kan ligger der. Kan I ikke finde mailen så send en e-mail til os, så sender vi jer en ny ordrebekræftelse og retter evt jeres E-mail adresse i systemet.

Hvad gør jeg hvis min ordre ikke kommer den dag jeg havde forventet ?

I kan følge din forsendelse via det tracking nr. vi sender i forsendelsesmailen. Har I bestilt levering på jeres hjemmeadresse kan det være Fragtmanden har været der mens I ikke var der. I det tilfælde har de lagt en seddel til jer i jeres postkasse med info om afhentning. Ansvaret for forsendelsen ligger naturligvis hos os indtil I har kvitteret for modtagelse af varen. Skulle I være i tvivl om noget er I altid velkomne til at kontakte vores kundeservice via kontaktformular eller sende os e-mail til info@top-eshop.dk.

Min Ordre er kommet,  men der var transportskader på Emballagen og produktet. Hvad gør jeg nu ?

Æv!, Det skal vi have løst så hurtigt som muligt. Er der skader på emballagen, så vil vi anbefale at du nægter modtagelse og lader fragtmanden tage den med retur. Derefter kontakter I os hurtigst muligt så vi kan sende jer en ny ordre med det samme. Hvis I først opdager skaden når fragtmanden er kørt skal I kontakte os hurtigt muligt så vi kan hjælpe jer i det videre forløb.

Det jeg har modtaget, er ikke det jeg har bestil ! ?

Det må helt sikkert bero på en fejl. Uanset hvordan denne er opstået skal vi nok hjælpe med at få det løst så I får det produkt I har bestilt ! Skriv besked til vores kundeservice via kontaktformular eller sende os e-mail til info@top-eshop.dk, så får vi det bragt i orden med det samme.

Hvordan returnerer jeg en vare købt hos Top Eshop.dk

Skulle I have fortrudt jeres køb inden I har modtaget varen, så kan I afvise at modtage dette ved levering. Det er dog vigtigt at I kontakter os med det samme så vi ved produktet er på vej retur. Og vi kan påbegynde retur processen. Denne kan I læse mere om i her.

Jeg ønsker at returnere varen med jeg har ikke længere den originale emballage.

Det er mest optimalt at vi får varen tilbage i uåbnet stand og i original emballage. Skulle I ved en fejl have ødelagt emballagen eller smidt den ud, så skal I sørge for at pakke varen rigtigt godt ind, inden I sender denne retur til os. I skal huske at I er ansvarlig for varen indtil vi har kvitteret for modtagelse på vores lager. Er I i tvivl om hvordan I skal gøre så skriv til vores kundeservice via kontaktformular eller sende os e-mail til info@top-eshop.dk, så guider vi jer igennem processen. I kan også læse mere om Returnering af varer her.

Er det muligt at få penge retur for en vare jeg har fortrudt købet af ?

Naturligvis! I har 14 dages fuld returret, hvor I kan returnere jeres varer og få pengene retur. Der er dog nogle få undtagelser der står beskrevet i vores Retur og reklamation betingelser.

Jeg har købt en vare hos Jer, men den er defekt og virker ikke

Bare rolig, Vi lever af glade og tilfredse kunder og vi har teknikere og eksperter til rådighed der kan hjælpe med enten at få varen til at virke som den skal, eller sætte gang i ombytningsprocessen.

Skulle I stå med et spørgsmål der ikke er besvaret her, eller i vores Retur og reklamation betingelser, så er I til hver en tid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice via kontaktformular eller sende os e-mail til info@top-eshop.dk, så vil vi forsøge at hjælpe jer efter bedste evne.